Autor:
Matei Năstase
| vineri, 30 septembrie 2016 | 0 Comentarii
| 459 Vizualizari

Noi probleme la ING Bank. Plățile online, prin sistemul Homebank, au fost blocate preț de câteva zeci de minute din cauza unei erori tehnice. După ce problemele au fost rezolvate, banca a anunțat pe facebook că sistemul de plăți e internet este din nou funcțional.

UPDATE

Reprezentanții ING Bank au transmis prin intermediul facebook că problemele cu plățile făcute pe internet au fost rezolvate. Totuși, unii clienți încă acuză că sistemul este nefuncțional.

Iată mesajul postat pe pagina de facebook a băncii.

”O parte dintre utilizatorii serviciului Home Bank întâmpină dificultăți la conectare. Am identificat problema și lucram la remedierea ei. Restul serviciilor ING funcționează fără probleme. Revenim de îndată ce avem vești.”



Tag-uri:
ing bank, plati, sistem, homebank, eroare tehnica, eroare, detalii

În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Clienții pot face din nou plăți online la ING Bank. Reacția băncii după ce SISTEMUL A CĂZUT pentru a doua oară într-o lună | FOTO.

http://stiri-zilnic.ro/wp-content/uploads/2016/09/bn-ns905-ing-p-20160426214650-465x390.jpghttp://stiri-zilnic.ro/wp-content/uploads/2016/09/bn-ns905-ing-p-20160426214650-465x390-300x300.jpgrootstireaActualitate/EsentialEconomie
Autor: Matei Năstase | vineri, 30 septembrie 2016 | 0 Comentarii | 459 Vizualizari Noi probleme la ING Bank. Plățile online,...

Preluat de la EVZ