„Deși au trecut de la numirea sa în fruntea Externelor nu mai puțin de șase luni, Teodor Meleșcanu e la primul său interviu acordat unei televiziuni. Normal ar fi fost să meargă la o televiziune cît de cît urmărită, nu la Digi Tv, post fondat de Florian Coldea, care i-a și impus frigiditatea absolută (prezentatoarele sînt frigide, prezentatorii sînt toți tunși scurt, de parcă ar lucra la televiziunea publică din Coreea de Nord, știrile sînt apă de ploaie direct de la burlan, burtierele sînt mediocre, decorul rece), la care nu se uită nici măcar cei care lucrează la el”, a scris Ion Cristoiu pe blogul său.

Ion Cristoiu: “Rareş Bogdan se întâlnea cu Florian Coldea la fel de des ca mine”

Conform jurnaliştillor de la inpolitics.ro, dezvăluirea lui Ion Cristoiu este strâns legată de o „coincidenţă” bizară. „Digi 24 a fost înființat în martie 2012 și aparține companiei RCS&RDS, controlată de controversatul miliardar Zoltan Teszari, supranumit ”omul fără chip” grație absenței cvasi-totale din spațiul public. Interesant de remarcat o coincidență: după debarcarea lui Coldea din funcție, firma RCS&RDS, ”mama” Digi TV”, a fost supusă unei ofensive de proporții a procurorilor și asta chiar în momentul listării la bursă. În urmă cu un an, conform datelor oficiale, RCS&RDS avea datorii neplătite către buget de peste 45 de milioane de ron”, se arată pe site-ul inpolitics.ro.

Cristoiu RĂSTOARNĂ toate ipotezele în scandalul Black Cube. Document BOMBĂ prezentat de jurnalist

rootstireaActualitate/EsentialFapt divers
„Deși au trecut de la numirea sa în fruntea Externelor nu mai puțin de șase luni, Teodor Meleșcanu e la primul său interviu acordat unei televiziuni. Normal ar fi fost să meargă la o televiziune cît de cît urmărită, nu la Digi Tv, post fondat de Florian Coldea, care...

Preluat de la EVZ