Decizie în premieră de la gigantul Facebook, după ce publicaţiile media nu au mai dorit să prezinte articole instant, observând că nu câştigă clienţi şi chiar înregistrează pierderi.

Şeful Facebook, Mark Zuckerberg, a confirmat recent că utilizatorii reţelei de socializare vor putea în curând să se aboneze contra-cost pentru a avea acces în cadrul reţelei la conţinutul publicaţiilor media. Aşadar, Facebook va avea un paywall (plăteşti pentru a putea citi) în care conţinutul publicaţiilor va putea fi accesat doar pe bază de abonament, scrie Business Magazin.

Compania va începe să testeze serviciul de abonamente în interiorul articolelor instant (Instant Articles), în această toamnă. Se pare că această mişcare a lui Zuckerberg este un efort de a recâştiga publicaţiile, deoarece “toţi banii vor fi direcţionaţi către publicaţiile profesioniste. Facebook nu va lua o parte”.

Anunţul vine în contextul în care publicaţii mari precum The New York Times şi The Wall Street Journal au început să nu mai publice articole în modul instant articles, întrucât pierdeau bani, fără a câştiga audienţă pe Facebook. Aşadar, dacă reţeaua va ajuta publicaţiile media să-şi crească veniturile, acestea se vor reîntoarce pe platformă.

În plus, şeful Facebook promite o vizibilitate mai bună în cadrul reţelei sociale pentru publicaţiile media şi promite că articolele publicate pe Facebook vor fi însoţite pe viitor de logo-ul publicaţiei.

rootstireaActualitate/EsentialFapt divers
Decizie în premieră de la gigantul Facebook, după ce publicaţiile media nu au mai dorit să prezinte articole instant, observând că nu câştigă clienţi şi chiar înregistrează pierderi. Şeful Facebook, Mark Zuckerberg, a confirmat recent că utilizatorii reţelei de socializare vor putea în curând să se aboneze contra-cost pentru a...

Preluat de la EVZ