„Proprietarul thelondonpost.net, site-ul care a publicat în 3 iunie un articolul favorabil despre Camelia Bogdan, declară că articolul e scris de judecătoare însăși. Shahid Qureshi a transmis GIP un mesaj în care ne informează că „articolul” este unul de PR, scris în întregime chiar de Camelia Bogdan și pe care site-ul nu și-l asumă,” spun cei de la Grupul de Investigații Politice.

Aceeași sursă mai adaugă faptul că „Camelia Bogdan și susținătorii săi din România au mințit când au spus că „presa internațională” i-a luat apărarea judecătoarei excluse din magistratură de CSM. Nu „jurnaliștii de la thelondonpost.net” au scris articolul. Camelia Bogdan însăși este cea care a scris că „doamna Camelia Bogdan proteja de fapt interesele financiare ale UE” atunci când a predat cursuri angajaților Ministerului Agriculturii. Camelia Bogdan însăși a scris că excluderea sa din magistratură „a provocat o anxietate atroce în rândul comunității judiciare”, că „doamna Camelia Bogdan e specializată în soluționarea unor infracțiuni grave săvârșite de grupări criminale organizate transnațional” și că „colegii magistrați ai Cameliei Bogdan, sub protecția anonimatului, s-au pronunțat împotriva hotărârii CSM de a o exclude din magistratură, considerând situația inacceptabilă”. După ce a scris acest articol elogios despre sine, Camelia Bogdan a găsit un site obscur, dar cu un nume care sună bine, thelondonpost.net, care să i-l publice. (http://thelondonpost.net/romanian-judge-who-jailed-corrupt…/) Nici măcar acest site însă nu își asumă aiurelile Cameliei Bogdan. Dimpotrivă, proprietarul thelondonpost.net spune clar că articolul este unul de PR, opiniile exprimate nefiind ale site-ului.”

În iunie 2017, tot cei de la Grupul de Investigații Politice spuneau despre acest lucru, ”Camelia Bogdan își face reclamă pe site-ul unui propagandist islamist radical. Vineri, 2 iunie, CB și securiștii care o susțin au plătit pentru apariția unui material propagnadistic pe site-ul thelondonpost.net Site-ul îi aparține lui Shahid Qureshi, un radical sunit pakistanez stabilit la Londra. Qureshi este violent anti-american, anti NATO și anti-israelian. Între altele, site-ul pe care este lăudată Camelia Bogdan cere ca toate cărțile, materialele audio și video care critică personalități ale islamului să fie distruse, iar Erdogan să primească premiul Nobel pentru pace. Firma de PR a site-ului, cea care a încasat plata pentru articolul laudativ la adresa Cameliei Bogdan, se numește The London Post Media Consultancy și este deținută de același Shahid Qureshi. Articolul despre Camelia Bogdan este marcat ca fiind unul de PR, iar pe site-ul firmei lui Qureshi (http://media.thelondonpost.net/lpmc-portfolio/) este descrisă clar modalitatea prin care pot fi cumpărate articole pe The London Post și pe eutribune.com, un alt site deținut de Shahid Qureshi.”

Judecătoarea a fost exclusă din magistratură, în februarie printr-o decizie a Secţiei pentru judecători din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, care a discutat speța în care a fost acuzată de Mugur Ciuvică de incompatibilitate.

rootstireaActualitate/Esential
„Proprietarul thelondonpost.net, site-ul care a publicat în 3 iunie un articolul favorabil despre Camelia Bogdan, declară că articolul e scris de judecătoare însăși. Shahid Qureshi a transmis GIP un mesaj în care ne informează că „articolul” este unul de PR, scris în întregime chiar de Camelia Bogdan și pe...

Preluat de la EVZ