Pentru această secţiune, cu o valoare estimată la 1.834.035.567,66 lei, fără TVA, s-au primit oferte de la următorii constructori: Astaldi SpA, Asocierea China Railway 14th Bureau Group Co Ltd – Viaponte Rom SRL – Viaponte Projetos e Consultoria de Engenharia SA, Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pizzarotti SA, Asocierea Itinera SpA – Retter Projectmanagement SRL, Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, Asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA), Asocierea Tirrena Scavi SpA – Toto SpA Costruzioni Generali şi Asocierea Trameco SA – Vahostav SK as – Construcţii Erbaşu SA – Vega ’93 SRL – East Water Drillings SRL, potrivit Agerpres.

Durata contractului este de 120 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 48 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie.Având în vedere noile prevederi legale în domeniul achiziţiilor publice, valoarea propunerilor financiare este criptată în SEAP şi poate fi accesată doar după finalizarea etapelor de evaluare a DUAE şi a Propunerilor Tehnice.

Secţiunea 5 este amplasată în judeţul Argeş, are o lungime de 30,35 km, iar traseul acesteia va începe în zona localităţii Curtea de Argeş şi va continua paralel cu râul Argeş, până la actuala centură a municipiului Piteşti.

Pentru secţiunea 1 a autostrăzii Sibiu-Piteşti au fost depuse nouă oferte, valoarea estimată a contractului fiind de 765,839 milioane de lei, fără TVA. Lotul 1 aferent Secţiunii 1, cuprins între km 0+000 şi km 13+170, va începe în zona localităţii Şelimbăr, la intersecţia cu centura Sibiu. Aliniamentul va continua la vest de DN7, în paralel cu acesta, fiind amplasat într-o zonă colinară până la km 6, în zona localităţii Veştem. În continuare, traseul autostrăzii va traversa la vest de Tălmaciu, DJ 105 G, Avrig – Mârşa – Tălmaciu – Sadu, până în zona Boiţa, unde este prevăzut un nod rutier ce asigură conectivitatea temporară a autostrăzii Sibiu – Piteşti cu DN 7.

rootstireaActualitate/EsentialEconomie
Pentru această secţiune, cu o valoare estimată la 1.834.035.567,66 lei, fără TVA, s-au primit oferte de la următorii constructori: Astaldi SpA, Asocierea China Railway 14th Bureau Group Co Ltd - Viaponte Rom SRL - Viaponte Projetos e Consultoria de Engenharia SA, Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pizzarotti...

Preluat de la EVZ