Fructul Kaki este bogat în magneziu, un mineral ce reglează metabolismul şi combate depresia dar şi starea de oboseală, mai conţine şi nutrienţi cu care se “hraneste” muşchiul inimii.

Este unul dintre fructele cu cel mai bogat conținut nutrițional ce include vitamina A, vitamine din complexul B, vitamina P și vitamina C; minerale precum sodiu, potasiu, magneziu, seleniu și cantități mici de fier și zinc. Kaki este mai bogat în potasiu decât banana, iar studiile au arătat că acesta are de două ori mai multe fibre decât merele. Conține carbohidrați de bună calitate și la fel de mulți antioxidanți ca ceaiul verde. Kaki mai este bogat și în acizi organici, taninuri, proteine și betacaroten, care îi dă culoarea.

De recomandat este să evitați să-i mâncați coaja deoarece există riscul ca fructele să fie stropite cu antifungice care să mențină starea lor pe parcursul transportului sau la depozitare, deşi î mod normal se consumă cu tot cu coajă.

În concluzie: Kaki este poate cel mai complet si sănătos fruct pe care îl putem găsi în raionul cu fructe al magazinelor, preţul variază şi se vinde la bucată.

Loading…

rootstireaActualitate/EsentialSanatate
Fructul Kaki este bogat în magneziu, un mineral ce reglează metabolismul şi combate depresia dar şi starea de oboseală, mai conţine şi nutrienţi cu care se “hraneste” muşchiul inimii.Este unul dintre fructele cu cel mai bogat conținut nutrițional ce include vitamina A, vitamine din complexul B, vitamina P și...

Preluat de la EVZ