Reducerea vitezei la intrarea în stație a trenurilor de metrou creează intervale mai mari de timp între trenuri, care pot duce la supraaglomerarea în stații, spune Metrorex.

Compania precizează că reducerea vitezei este impusă de siguranța călătorului, distanța de frânare și intervalul de circulație.

„Cu privire la micșorarea vitezei de intrare la peron a trenurilor de metrou menționăm că aceasta este impusă de sistem ținând cont și de următoarele criterii: siguranța călătorului, distanță de frânare, intervale de circulație. În cazul utilizării unei viteze reduse la peron s-ar crea intervale mai mari de succedare între trenuri, ceea ce ar produce disconfort publicului călător și, mai grav, ar duce la mai multe situații de supraaglomerare în stații. Precizăm că distanța de frânare este direct proporțională cu masa inerțială a trenului de metrou care este foarte mare, ceea ce implică o distanță de frânare mai mare”, explică Metrorex, după ce pe rețelele de socializare, în urma crimei de marți de la metrou, oamenii au criticat faptul că trenurile intră cu o viteză prea mare în stații, iar o viteză redusă ar fi putut evita dezastrul.

O tânără în vârstă de 25 de ani a murit marți seară, în stația de metrou Dristor. Tânăra a fost împinsă de o femeie care încercase un gest similar în stația Costin Georgian, cu puțin timp înainte.

Agresoarea celor două fete este cercetată pentru omor și tentativă de omor și a fost arestată preventiv pentru 30 de zile.

Comenteaza aceasta stire

http://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2017/12/metrorex-trenurile-nu-pot-incetini-in-statii-45144.jpghttp://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2017/12/metrorex-trenurile-nu-pot-incetini-in-statii-45144-300x300.jpgrootstireaActualitate/Esential
...

Preluat de la romania ntv