Șalupa CBRN va fi folosită pe mare și, la nevoie, pe Dunăre, pentru intervenții la incendii sau în cazuri de urgență chimică, biologică, radiologică și nucleară. Este fabricată în Germania și a costat peste 1,5 milioane de euro. “Echipajul este format din doi membri și va avea, în plus echipajul CBRN, care se va urca pe șalupă, la nevoie, având activități de activități de cercetare chimică și de radiații. Ambarcațiunea are aparatură de detectare înăuntru și funcționează în tandem cu o mașină în care sunt echipamente auxiliare. Va acționa pe o distanță de 8-9 kilometri în largul mării”, a explicat șeful ISU Dobrogea, colonel Daniel Popa.




Pompierii constănțeni au primit și o autoscară cu ajutorul cărei pot interveni în caz de incendii la înălțimea de 47 de metri. Autoscara este dotată și cu un lift glisant cu care pot fi evacuate victimele. În urmă cu o lună ISU Dobrogea a fost dotat și cu o autospecială pentru tratamente hiperbarice și oxigenoterapie, însă neavând personal medical instruit nu este, încă, folosit. “Avem și două camioane de transport platformă pentru containerele cu echipamente. Avem echipamente multirisc cu unelte pentru intervenții, dar avem și un container energetic destinat alimentării cu energie electrică destinat de exemplu taberelor amenajate pentru refugiați“, a adăugat colonelul Daniel Popa.



http://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2017/12/autoscara-isu-dobrogea-1.jpghttp://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2017/12/autoscara-isu-dobrogea-1-300x300.jpgrootstireaActualitate/EsentialSocial
Șalupa CBRN va fi folosită pe mare și, la nevoie, pe Dunăre, pentru intervenții la incendii sau în cazuri de urgență chimică, biologică, radiologică și nucleară. Este fabricată în Germania și a costat peste 1,5 milioane de euro. “Echipajul este format din doi membri și va avea, în plus...

Preluat de la EVZ