CONEXIUNI  Începând cu luna noiembrie a anului 1944, piloții militari care participau la misiuni pe cerul Europei, au început să raporteze prezența în aer a unor aeronave ciudate, de formă discoidală, dar care aveau o viteză greu de imaginat, făceau acrobații imposibil de realizat cu un avion, mai mult, schimbau direcția brusc, în unghi drept. Mai ales noaptea, ciudatele aeronave erau ușor de observat, pentru că erau înconjurate de o sferă luminoasă, roșie, albă, sau portocalie. Piloții aliați, englezii, americanii, canadienii, rușii dar și germanii, mai târziu japonezii au raportat prezența ”foo fighters”, denumire dată după niște comicsuri la modă. De multe ori. Foo fighters nu erau ostile, nu au deschis focul niciodată, nici împotriva aliaților, nici împotriva piloților axei. Dar, după cum arată un ”debriefing” de pe data de 3 ianuarie 1945, doi piloți din 415th Night Fighters Squadron au declarat în scris că o văzut, în lumina unui proiector de pe pâmânt, o svastică pictată pe aeronava discoidală. Semnul de război al Luftwaffe.

CONEXIUNI  Istoria navelor aeriene discoidale, care astăzi s-ar numi OZN, începe mult mai devreme. Picturile rupestre din peșteri, din neolitic, conțin multe figuri, care s-ar putea interprea a fi drept OZN-uri. La fel și basoreliefurile egiptene și unele pietre cu figuri din Nord. Și cuneiformele sumeriene, akkadiene sau caldeene vorbesc despre roți de foc în cer, vehiculele zeilor. Dar cel mai evident, cel mai mult, se vorbește despre OZN-uri în textele Hindu, sanskrite, antice. Acolo se numesc Vimāna și există o întereagă clasificare și descriere a lor. Sunt Vimāna cu un motor, sau cu mai multe motoare, mici, pentru uzul unui singur zeu, sau mari, uriașe, de pot transporta armate întregi. În Ramayana este pomenită o Pushpaka Vimāna folosită de Rama Ravana și pilotată de Raghhira. Mahabharata nu pomenește direct de Vimāna, dar descrie o armă teribilă: ”proiectilul încărcat cu toată puterea Universului”. Un tir cu un astfel de proiectil ridică o colană incandescentă până la cer și poate distruge odată trei orașe. Nimeni nu scapă, toți sunt făcuți scrum iar puținilor supraviețuitori, parțial arși, le cade părul și unghiile. În textul sanskrit ”Samarangana Sutradharaeste descrisă o Vimāna:

Corpul Vimānei este altătuit dintr-un metal strălucitor, puternic și durabil, dar și foarte ușor. În interior are motorul cu mercur și aparatul care încălzește mercurul. Puterea mercurului transmisă celor trei încolăciri (bobine, n.a.) face să se producă vortexul. O persoana care stă în interior poate călători la mare distanță, în ceruri. Vimāna se poate mișca în sus, în jos, lateral, în orice direcție. Cu aceste mașini zburătoare oamenii pot călătorii în ceruri și ființele celeste pot coborâ pe Pământ.”

 

 

CONEXIUNI   Ei bine, intuiția lui Adolf Hitler îi spune că aceste relatări și altele asemănătoare descriu arme de război teribile, sigur, exagerând și înflorind realitatea. Într-o întâlnire cu tineretul nazist german din Bavaria, în anul 1936, Hitler spunea: ”…vom construi o țară nouă! Voi o s-o construiți! O țară în care să fiți fericiți, apărată de arme teribile ca Vimāna zeilor hinduși. Voi o să fiți niște zei, pentru că ne tragem din zei!”

Hitler nu a fost nici nebun, nici prost, cum încearcă presa isterică și anarhistă comunistoidă de astăzi să-l catalogheze. A făcut o singură greșeală: nu a câștigat războiul și așa cum știți, istoria este scrisă de învingători! A fost omul providențial pentru Germania, care nici măcar nu fusese înfrântă în WW1, era doar un armistițiu. Puternica națiune germană se simțea frustrată, jignită, oprimată. Inflația era așa de mare că se plăteau salariile de două ori pe zi ca să poată lumea să-și cumpere o pâine. În Germania a fost cea mai mare inflație din lume. Un milion de milioane de mărci germane valorau… un singur dolar!

În astfel de perioade istorice națiunea își mobilizează resursele, își vindecă rănile psihice.  Se apleacă asupra ascendenței istorice, exemplele glorioase ale celor antici, se interesează de ocult și ezoterism, ca să-și regăsească puterile furate de alții. Ca și acum, în România. Dacă îi spui unui popor tot timpul că este un popor de hoți, de învinși, de incapabili, de corupți etc – este calea sigură către prăbușirea lui. Dar dacă îi spui poporului că este o națiune de supraoameni, că se trag din zei, că puterea lui este uriașă și că sunt urmașii unor eroi, ei bine, lucrurile se schimbă. Așa a făcut Hitler și rezultatele nu s-au lăsat așteptate. Germanii chiar au devenit, măcar unii dintre ei, supraoameni!

CONEXIUNI  În Germania anilor 20 înfloresc asociațiile oculte. ”Thule”, atrage atenția fiind locul de întâlnire al patrioților germani, interfața ezoterică a nțional-socialismului. Mai sunt multe altele, de exemplu Die Herren vom schwarzen Stein” Dar pentru istoria noastră foarte importantă este  ”Vril Gesellschaft” cunoscută ca și ”Alldeutsche Gesellschaft für Metaphysik” . Dar ce este ”vril”? Este o formă de energie. Probabil, gravitațională, sau energia de punct zero. Cu mult antrenament poate fi accesată și psihic. Dar, este energia care punea Vimāna în mișcare. Asociația Vril era formată numai din femei. Erau mereu în număr de 7, număr comunicat din Aldebaran. Toate femeile erau tinere și frumoase. Mai aveau două particularități: toate erau roșcate și aveau părul foarte, foarte lung! Părul era ”antena” cu care luau legătura cu Aldebaran! Conducătoarea lor a fost Maria Orsic, o croato-austrică de o frumusețe rară. În anul 1919 ea convoacă toate societățile ezoterice și comunică că este în contact telepatic cu o rasă extraterestră din sistemul Aldebaran, Alfa Tauri, unde sunt două planete locuite, la 65 ani lumină de Pământ.

Toate bune și frumoase, mereu câte o femeie borderline declară că este în contact cu extratereștrii. Dar Maria Orsic începe să dea conducătorilor naziști rezultatele transmisiei din Aldebaran. Mai întâi câteva vorbe în germana veche, ceva despre vechii zei și victorie. Apoi ceva ce se găsea la Stadtmuseum, în secția de antichități, un proverb sumerian care pomenea că victoria pe câmpul de bătălie este a celor care reușesc să privească de sus. Apoi grosul mesajului, jumătate în germană, jumătate în sârbo-croată limba paternă a Mariei. Sunt și mai multe desene în transmisia din Aldebaran. Cu o stupefacție bucuroasă, oficialii naziști constată că desenele și textul produs de mediumul Maria Orsic este proiectul de execuție al unei… Vimāna!

În exclusivitate, pentru prima oară în scris, vom parcurge împreună și explicația acestor fapte greu de acceptat pentru o minte carteziană. Explicația a fost declasifiată cu câteva luni în urmă, dar nimeni nu a avut curioazitatea să parcurgă, atent, miile de documente digitalizate, adesea pline de pasaje sau cuvinte acoperite cu un marker negru.

Ei bine, Maria Orsic avea mai mulți iubiți. Cel mai iubit era un german din Saxonia, un tip genial și foarte dotat pentru dragoste. Inginer, electromecanic, cum scria pe diploma lui de la Göttingen. Numele nu se mai știe, este acoperit cu negru în documentele secrete. Pasionat și obsedat de Nikola Tesla, alt croat. Un croato-român, după documente. Inginerul saxon are momentul lui de geniu și reface experiențele lui Tesla cu bobinele și antigravitația. Obține motorul gravitațional, sau antigravitațional, care poate fi instalat NUMAI într-o navă circulară, aerodinamica nu are ce căuta în acest caz,  Vimāna se poate deplasa în orice direcție, noninerțial și numai o formă discoidală permite dispunerea bobinelor Tesla și evoluția în atmosferă. Dar inginerul saxon nu avea nicio șansă, a încercat de câteva ori la Ministerul Industriei de Război, chiar la Albert Speer în persoană. Ministrul nici nu s-a uitat la documentație. Partida armelor reactive, condusă de Herman Oberth și Werner von Braun, proiectații rachetelor V-1 și V-2 era atotputernică și într-o Germanie cu resurse limitate Vimāna, cu motor gravitațional, părea o absurditate. Nu și dacă acest lucru este comunicat de extratereștrii din Aldebaran!

Maria Orsic și toate fetele frumoase cu părul lung dispar brusc și misterios, fără nicio urmă, în luna martie 1945, ca urmare a unei scrisori-ordin a Mariei, datată 11 martie 1945: ”niemand bleibt hier!” (nimeni nu rămâne aici). 

La începutul anului 1942 sunt puse la dispoziția inginerului saxon unele resurse și câteva fabrici din Dresda lucrează pentru proiectul Vimāna. Ca rezultat apare prototipul ”Vril-1”, apoi ”Vril-2”, fără mari satisfacții, dar în anul 1943-1944 apare seria ”Haunebu I, II și III”.

Cu ”Haunebu-III” s-au întâlnit piloții englezi și americani în noiembrie 1944. Erau aeronave de încercare, neînarmate, dar depășeau cu mult viteza oricărui avion aliat și capacitatea de schimbare a direcției, uneori o făceau în unghi drept. Dar și așa, neînarmate, întrerupeau comunicațiile radio între avioanele aliate și cu baza, ceea ce era foarte grav.

CONEXIUNI  În luna ianuarie 1945, pe 28, este semnalat de echipajul unui bombardier răzleț britanic, pierdut de escadrilă, un foo fighter cu patru țevi amenințătoare, tunuri de calibru 37, cel puțin, spun aviatorii. Vimāna germană nu deschide focul se mulțumește doar să țintească îndelung cu tunurile sale Lancasterul. Raportul ajunge pe masa lui Churchill. Acesta declanșează directiva ”Wildfire” asupra orașului Dresda, de unde părea că provin foo fighters. Ca urmare o mie, da, 1.000 de bombardiere americane și britanice bombardează orașul Dresda în perioada 13-15 februarie 1945. După aceste bombardamente, care au distrus în totalitate frumosul oraș medieval Dresda, o bijuterie arhitectonică, și au ucis mai mult de treizeci de mii de oameni, foo fighters nu au mai fost observate pe cerul Germaniei. Dar, au apărut în Pacific!

Documentele declasificate recent arată că baza secretă Vimāna s-a mutat în ”Neuschwabenland” în Antarctida, teritoriu ocupat de Germania în anul 1939.   

Tag-uri:
conexiuni, hitler, vimana, maria orsic, farfurii zburatoare, forrestal

http://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2018/02/button-share-1479.pnghttp://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2018/02/button-share-1479-300x37.pngrootstireaActualitate/EsentialConexiuni
CONEXIUNI  Începând cu luna noiembrie a anului 1944, piloții militari care participau la misiuni pe cerul Europei, au început să raporteze prezența în aer a unor aeronave ciudate, de formă discoidală, dar care aveau o viteză greu de imaginat, făceau acrobații imposibil de realizat cu un avion, mai mult,...

Preluat de la EVZ