Se numește EasyRide și este făcut împreună cu producătorul de jocuri pentru mobil DeNA. Serviciul va folosi mașini electrice Nissan Leaf, care se conduc singure, scrie Reuters. 

Producătorul japonez speră să lanseze pe scară largă EasyRide începând cu 2020. Totuși există o mare diferență între Uber și acest nou serviciu. Mașinile sunt un fel de valet pe patru roți, căci mașinile vor face inclusiv recomandări de restaurante în timp ce sunt în trafic.

Nissan vrea să evite să devină „Foxconn-ul industriei auto”, cu referire la gigantul taiwanez care produce o mare parte din electronicele vândute la nivel mondial pentru alte companii. Mai exact, Nissan nu vrea să fie doar un producător hardware, ci să ofere și servicii. „Ne dăm seama că va lua timp până să devenim un operator de servicii, dar vrem să intrăm în acest segment prin parteneriate cu companii care sunt experte în domeniu”, declara recent Hiroto Saikawa, directorul executiv al Nissan.

Nissan, alături de Renault și Mitsibishi au semnat de curând un parteneriat cu conglomeratul chinez de transport Didi Chuxing. Acesta, la rândul său, are ca principal investitor grupul japonez de tehnologie SoftBank.

Tag-uri:
uber, nissan, serviciu, japonia, transport, EasyRide

http://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2018/02/button-share-1781.pnghttp://stiri-zilnic.com/wp-content/uploads/2018/02/button-share-1781-300x37.pngrootstireaActualitate/EsentialEconomie
Se numește EasyRide și este făcut împreună cu producătorul de jocuri pentru mobil DeNA. Serviciul va folosi mașini electrice Nissan Leaf, care se conduc singure, scrie Reuters. Producătorul japonez speră să lanseze pe scară largă EasyRide începând cu 2020. Totuși există o mare diferență între Uber și acest nou serviciu....

Preluat de la EVZ