Referitor la articolul publicat pe site-ul EVZ în data de 29 iulie 2017, sub titlul „Scandal fără precedent la Radio România Actualități”, facem următoarele precizări: comunicatul remis în numele așa-zisului „Sindicat al angajaților din Radio România” cât și „protestul” trimis de pe o adresă de e-mail anonimă, în numele unui „grup de jurnaliști Radio România Actualități”, conțin informații neadevărate referitoare la o pretinsă cenzură instituită la posturile din cadrul Societății Române de Radiofuziune și la activitatea economică a instituției din ultimele luni. Menționăm faptul că în evidențele SRR nu există nicio organizație sindicală înregistrată sub numele „Sindicatul angajaților din Radio România”.

În legătură cu acuzația de cenzură, răspunsul nostru va fi mereu invitația deschisă de a asculta programele difuzate de posturile Societății Româ- ne de Radiodifuziune. Este cel mai simplu mod de a constata că aceste acuzații sunt total nefondate și lansate la adăpostul anonimatului. Singurele recomandări din domeniul editorial făcute de managementul instituției au fost și vor fi în continuare doar în sensul respectării depline a deontologiei profesionale și verificării cu atenție, din mai multe surse, a informațiilor difuzate de posturile Radio România precum și prezentarea tuturor punctelor de vedere, un mod de lucru pe care l-am dori generalizat în presa din România.

În ceea ce privește interviul cu prim-ministrul Mihai Tudose, difuzat de Radio România Actualități, pe tema vaccinării – o problemă de interes național – precizăm că fragmente relevante din acest interviu au fost preluate de o mare parte a presei, inclusiv de publicația dumneavoastră, fapt ce confirmă calitatea jurnalistică a acestui material.

Reafirmăm disponibilitatea noastră totală de a vă oferi informații și ne exprimăm totodată speranța că, pe viitor, ne veți contacta pentru elucidarea oricăror suspiciuni legate de activitatea postului public de radio”.

rootstireaActualitate/EsentialSocial
Referitor la articolul publicat pe site-ul EVZ în data de 29 iulie 2017, sub titlul „Scandal fără precedent la Radio România Actualități”, facem următoarele precizări: comunicatul remis în numele așa-zisului „Sindicat al angajaților din Radio România” cât și „protestul” trimis de pe o adresă de e-mail anonimă, în numele...

Preluat de la EVZ