• octombrie 25, 2022

Influența digitalizării în industria HoReCa

Influența digitalizării în industria HoReCa

Software-ul pentru restaurante oferă instrumente care fac operarea unui restaurant de succes, o sarcină mult mai ușoară. De asemenea, îmbunătățește business intelligence, printre alte caracteristici care te pot ajuta să îți gestionezi mai bine angajații, clienții, inventarul și finanțele.

Ce avantaje poate aduce o aplicație software de tip POS unei afaceri din industria HoReCa?

Rapoarte de plăți și vânzări

După cum sugerează și numele, rapoartele de plată și vânzări sunt concepute pentru a urmări și prezenta informații importante privind vânzările și plățile de la clienți sau parteneri de afaceri. De exemplu va fi posibilă crearea de rapoarte în care plățile sunt grupate în funcție de tipul de plată, când a fost efectuată plata, etc. Informațiile din aceste rapoarte ajung în sistem direct din sistemul POS si vor fi actualizate în timp real.

În cele din urmă, scopul vânzărilor de soft horeca este de a permite companiilor să înțeleagă mai bine anumite aspecte ale afacerii lor. Astfel de rapoarte vă pot informa cu privire la diferite aspecte cum ar fi metodele de plată pe care le preferă clienții, produsele și serviciile care sunt cele mai populare și perioadele din an în care cererea este mai mare sau din contră, mică. Acest lucru permite personalului de management al hotelului și restaurantului să își adapteze mai eficient ofertele.

Rapoarte de inventar

Cele mai citite articole

Cu software-ul POS, vânzările și inventarul pot fi legate astfel încât informațiile despre inventar să fie actualizate continuu pe măsură ce se fac vânzările sau se confirmă anulările, acest lucru permițând și diminuarea situațiilor de rupturi de stocuriDe asemenea, utilizatorii pot fi informati cu privire la disponibilitatea unui produs in timp real, fără a apărea discrepanțe între așteptările clienților și posibilitățile de livrare a lor.



Rapoartele angajaților

Rapoartele angajaților sunt un alt tip de raport pe care sistemele de gestiune hotelieră și a restaurantelor îl pot genera. Unul dintre principalele motive pentru care acest lucru este posibil este că software-ul POS poate urmări performanța angajaților, cum ar fi numărul și valoarea vânzărilor gestionate.

Sistemul POS ajută proprietarii să-și gestioneze comenzile, tranzacțiile cu cardul de credit și multe altele. O altă componentă importantă este software-ul de gestionare a forței de muncă, care îi ajută să-și automatizeze procesele de salarizare prin utilizarea datelor dintr-un punct central. Toate aceste sisteme pot fi integrate în moduri diferite între ele sau cu platforme terțe pentru o eficiență sporită a afacerii. Tipurile de sisteme pos all in one pot ajuta la identificarea și eliminarea blocajelor legate de managementul restaurantelor.

Care sunt tipurile de servicii din industria HoReCa ce ar putea beneficia de un astfel de soft?

Printre serviciile din industria HoReCa care pot beneficia de un soft POS se numără următoareleꓽ

  • Hotelurile
  • Cabanele
  • Pensiunile
  • Restaurante
  • Cafenele
  • Baruri
  • Cantine
  • Centre de spa și înfrumusețare
  • Patiseriile
  • Cofetăriile
  • Brutăriile.

Cele mai citite articole

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *