• octombrie 27, 2022

3 sfaturi importante pentru persoanele care vor să se apuce de sală

3 sfaturi importante pentru persoanele care vor să se apuce de sală

3 sfaturi importante pentru persoanele care vor să se apuce de sală

Pentru o stare de sănătate bună și un tonus ridicat, mișcare este un element care joacă un rol cheie. Multă lume începe să aleagă mersul la sală pentru a-și atinge doza zilnică de mișcare și pentru a lucra la felul în care arată corpul lor. Mersul la sală înseamnă foarte multă disciplină. Mai ales la început este dificil să îți creezi un program care să intre în rutina ta zilnică și este greu să reziști tentației. Cei mai perseverenți vor reuși totuși să ajungă în punctul în care rezultatele se văd și se simt în propriul corp.

Iată 3 sfaturi importante pentru cei care își doresc să se apuce de sală:

Nu uita de alimentație

În completarea sportului, alimentația te va ajuta să obții cele mai frumoase și vizibile rezultate. Dacă nu mănânci necesarul de proteine, grăsimi și carbohidrați dintr-o zi atunci rezultatele vor întârzia să apară. Dacă totuși stilul de viață nu îți permite să ai cele mai echilibrate mese, încearcă să adaugi niște vitamine care să te ajute să dai randament maxim la sală. Un exemplu ar fi suplimentele pentru oase de la Nutriland.ro, care te vor ajuta să ai niște articulații sănătoase, chiar și atunci când lucrezi intens la sală. 

Asigură-te că ai o poziție corectă 

Cele mai citite articole

Executarea corectă a exercițiilor este extrem de importantă. Dacă nu ai o poziție corectă nu doar că nu vei lucra grupa de mușchi dorită, dar riști și să dezvolți probleme la spate sau să faci vreo întindere. Tocmai de aceea la început ar fi indicat să lucrezi cu un antrenor care să îți supravegheze poziția sau dacă nu dorești varianta asta să întrebi pe cineva din sală la exercițiile care îți crează dificultate. Un alt pont în sensul acesta ar fi să execuți încet exercițiile, dacă te grăbești riști să modifici mișcarea și astfel nu vei mai lucra grupa de mușchi pentru care e gândit exercițiul respectiv. Iar când vorbim de ridicarea greutăților, nu uita să ai spatele drept și nu te avânta din prima la cele mai grele, ia-o treptat pentru a te putea acomoda ușor. 

Perioadele de repaus sunt foarte importante

Un alt element de care ar trebui să ții cont ar fi faptul că nu este indicat să faci sport șapte zile pe săptămână. Perioadele de repaus sunt foarte importante și le permit mușchilor tăi să se refacă după efortul depus la un antrenament la sală. O variantă echilibrată ar fi să mergi undeva de trei ori pe săptămână: luni. miercuri și vineri, pentru a crea o rutină cu care mintea și corpul tău să se poate obișnui. În momentul în care îți creezi un astfel de program, va fi mult mai ușor să integrezi sala în rutina ta săptămânală. În zilele de repaus, poți să faci niște plimbări lejere mai lungi, care să înlocuiască necesarul zilnic de mișcare. 

Așadar, acestea au sfaturile pentru cei care sunt la început de drum în viața lor activă și vor să înceapă să meargă la sală în mod regulat. Rutina și echilibrul sunt principalele elemente care ar trebui să fie principalele preocupări. 

Sursă foto: unsplash.com

Cele mai citite articole

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *